Hλεκτρονικό περιοδικό με θέματα και ειδήσεις από την Εύβοια   ...στο διαδίκτυο από το 1999
Σερβιτόρος της Εύβοιας

Δημοτικό Σχολείο Λίμνης - Τάξη: Γ

Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Εύβοια - Έκδοση του Γραφείου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Εύβοιας. Η επιμέλεια είναι της Θάλειας Καλαμπαλίκη, Υπεύθυνης Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Νοέμβριος 2000
Περισσότερα άρθρα από την έκδοση

«Λίμνη - Γνωριμία με την πόλη μας»

Στόχοι και σκοποί του προγράμματος

  • α) Γνωριμία των μαθητών με τον τόπο που ζουν
  • β) Γνωριμία με την πλούσια ιστορία της Λίμνης
  • γ) Συνειδητοποίηση χαρακτηριστικών γνωρισμάτων της εποχής
  • δ) Ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας
  • ε) Συλλογή πληροφοριών, απόκτηση γνώσεων και εξαγωγή συμπερασμάτων
  • στ) Έκδοση της εργασίας σε τεύχος

Συνεργασία με φορείς και πρόσωπα

  • Δήμο: Δήμαρχο και υπαλλήλους του Δήμου
  • Λαογραφικό - Ιστορικό Μουσείο και Ιστορικό Αρχείο: Αποστόλου Δημήτριο Ιστοριοδίφη και υπεύθυνο του Μουσείου
  • Δασαρχείο: Στάμου Ελένη, Δασολόγο
  • Φαφούτη Γιάννη, Φωτογράφο, Ιστοριοδίφη

Δραστηριότητες

  • Επίσκεψη στο Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο της Λίμνης
  • Επίσκεψη στο Δήμο και συνέντευξη με το Δήμαρχο.
  • Φωτογράφηση τοπίων και εκκλησιών της Λίμνης.
  • Συζήτηση με τον Ιστοριοδίφη Κο Δημήτριο Αποστόλου για την ιστορία της Λίμνης και των εκκλησιών.
  • Επεξεργασία των χαρτών της Εύβοιας παλιών και νέων.
  • Συζήτηση με τον Φωτογράφο και Ιστοριοδίφη Κο Γιάννη Φαφούτη για τις παλιές και νέες φωτογραφίες της Λίμνης.
  • Συνεργασία με το Δασαρχείο για στοιχεία που αφορούν το Δάσος.

Εκτός από τις παραπάνω δραστηριότητες που απαιτούνταν για την πραγματοποίηση των στόχων του παραπάνω θέματος, επισκεφθήκαμε και το διπλανό χωριό Ροβιές. Εκεί είδαμε και μελετήσαμε τον Φραγγοβενετσιάνικο πύργο, το εργοστάσιο ανακύκλωσης χαρτιού και το οικολογικό ελαιοτριβείο του Συνεταιρισμού.

Αξιολόγηση
Οι στόχοι που είχαν τεθεί από την αρχή του προγράμματος επετεύχθησαν σε μεγάλο βαθμό εκτός από τα σημεία που αναφέρονταν στα προβλήματα της περιοχής, στα σημαντικότερα κτίρια και στα επαγγέλματα που χάνονται. Το ενδιαφέρον των παιδιών έφτασε στο αποκορύφωμα την περίοδο της προετοιμασίας της έκδοσης της εργασίας.

Η σχέση μας με τους ανθρώπους που ήρθαμε σε επαφή ήταν άριστη. Οι εντυπώσεις όσων μας έβλεπαν να περιφερόμαστε στους δρόμους της Λίμνης ήταν ενθουσιώδεις.

Γενικό Συμπέρασμα
Το Γενικό Συμπέρασμα από το πρόγραμμα υπήρξε άριστο. Τα παιδιά γνώρισαν και έζησαν έναν άλλο τρόπο εργασίας του σχολείου. Η σχέση των δασκάλων και μαθητών έγινε πιο άμεση, πιο ζωντανή.

Νικόλαος Τσιώνης, Τρύφων Γκουντέλιας

© 1999-2010 Σερβιτόρος της Εύβοιας.
Απαγορεύεται η χρήση του περιεχομένου ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο,
μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.