Hλεκτρονικό περιοδικό με θέματα και ειδήσεις από την Εύβοια   ...στο διαδίκτυο από το 1999
Σερβιτόρος της Εύβοιας

Εβδομάδα δεντροφύτευσης

Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Εύβοια - Έκδοση του Γραφείου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Εύβοιας. Η επιμέλεια είναι της Θάλειας Καλαμπαλίκη, Υπεύθυνης Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Νοέμβριος 2000
Περισσότερα άρθρα από την έκδοση

"Ένα δέντρο μεγαλώνει στην Εύβοια"

Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας σε συνεργασία με το Τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οργάνωσαν ένα πρόγραμμα δεντροφύτευσης μιας εβδομάδας στις περιοχές Δοκού Χαλκίδας και Λούτσας Διρφύων, με τη βοήθεια του Δασαρχείου Χαλκίδας.

Στο πρόγραμμα, από πλευράς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έλαβαν μέρος μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αρτάκης, του 5ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας και η περιβαλλοντική ομάδα τα «Βρονταράκια», του 25ο Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας που συνοδεύονταν από τους δασκάλους Στ. Μπιλιούρη, Στ. Μόσχου, Χρ. Χονδρού, Γ. Δήμου και Κ. Μπαϊρακτάρη.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές ενημερώθηκαν και συζήτησαν με τους ειδικούς κ. Δεσπ. Κομίλη και κ. Σπ. Ραπτάκη για την αξία του δάσους στη ζωή μας.

Επίσης προβλήθηκαν στο Δημοτικό Σχολείο Λούτσας, ενδιαφέρουσες διαφάνειες με θέμα «η χλωρίδα και η πανίδα της Εύβοιας» από τον κ. Σπ. Ραπτάκη. Χωρισμένοι σε ομάδες οι μαθητές συμμετείχαν σε παιδαγωγικές δραστηριότητες όπως στο παιχνίδι «Η ζωή χωρίς δέντρα» καθώς και στο «Από τι είναι φτιαγμένο» που προετοίμασαν οι Υπεύθυνες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Α/θμιας κ. Θάλεια Καλαμπαλίκη και Β/θμιας κ. Ρούλα Πουλιανίτου.

Τέλος φύτεψαν με ενθουσιασμό δέντρα στο καμένο δάσος της Λούτσας με την καθοδήγηση δασικών υπαλλήλων και με την ενεργή συμμετοχή του προέδρου της Κοινότητας Λούτσας κ. Χαράλαμπου Μπάου.

Μετά τη βίωση αυτών των εμπειριών, οι μαθητές αποφάσισαν να υιοθετήσουν τα δέντρα που φύτεψαν και να τα φροντίσουν με κάθε δυνατό τρόπο στο μέλλον.

Αξιολογώντας το πρόγραμμα αυτό θεωρούμε εκτός των άλλων πολύ σημαντικά:

  • το ενδιαφέρον και την προθυμία των παιδιών για συμμετοχή σε όλες τις δραστηριότητες
  • την ενημέρωσή τους από τους ειδικούς
  • τη στενή συνεργασία μαθητών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης στις μεικτές ομάδες, που είχαν σχηματιστεί.
  • την επαφή και ανταλλαγή απόψεων δασκάλων και καθηγητών.

© 1999-2010 Σερβιτόρος της Εύβοιας.
Απαγορεύεται η χρήση του περιεχομένου ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο,
μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.