Hλεκτρονικό περιοδικό με θέματα και ειδήσεις από την Εύβοια   ...στο διαδίκτυο από το 1999
Σερβιτόρος της Εύβοιας

Σέλμαν: Σχεδιάζει αγορά πλοίου για να μειώσει το κόστος

Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2010, 12:26
Περισσότερα νέα από την τοπική επικαιρότητα




-
- - -

Ερωτηματικά εγείρει η πρόθεση της Σέλμαν να προχωρήσει στην αγορά πλοίου με στόχο τη μείωση του κόστους των ναύλων για την εταιρεία, σε συνάρτηση με τα όσα έχουν καταγγελθεί και αφορούν εκτιμήσεις σωματείου εργαζομένων στη Σέλμαν και Εργατικού Κέντρου που κάνουν λόγο για τα σχέδια που έχει ο ιδιοκτήτης της Σέλμαν και ειδικά για την αξιοποίηση του λιμανιού στο εργοστάσιο στο Βασιλικό.

Πρόσφατα, μάλιστα, είχαν εκφράσει ερωτηματικά για "το ρόλο του κ. Κωνσταντινίδη, μετόχου της Τράπεζας Πειραιώς, από όπου και τα δάνεια που πήρε στη συνέχεια ο κ. Αδαμόπουλος ο οποίος αρχικά είχε ενδιαφερθεί για την αγορά του λιμανιού", σημειώνοντας πως "ο εν λόγω κύριος έχει στην ιδιοκτησία του κρουαζιερόπλοια και ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις".

Δημοσιεύματα, τώρα, στον αθηναϊκό Τύπο αναφέρουν ότι η Σέλμαν προτίθεται να προχωρήσει στην αγορά πλοίου για τη μεταφορά φορτίων, προκειμένου να μειώσει το κόστος των ναύλων για την εταιρεία.

Στόχος, όπως αναφέρεται της εταιρείας, είναι "η επιστροφή της μεσοπρόθεσμα στη λειτουργική κερδοφορία".

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Ημερησία", αυτό ακριβώς δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αδαμόπουλος σε πρόσφατη συνάντησή του με δημοσιογράφους.

Και συνεχίζει: "Η μείωση κόστους, η ανάπτυξη του όγκου των πωλήσεων με επέκταση σε νέες αγορές, η απόκτηση αυτοματοποιημένου εξοπλισμού και η συνεχής παρακολούθηση των αναγκών της αγοράς και η δημιουργία εξειδικευμένων προϊόντων αποτελεί τη στρατηγική της εταιρείας με στόχο την επίτευξη λειτουργικής κερδοφορίας.

Επίσης, η διοίκηση σχεδιάζει τη σταδιακή μείωση και αξιοποίηση αποθεμάτων με στόχο την εξυγίανση του ισολογισμού της. Η εταιρεία που ολοκλήρωσε πρόσφατα την αύξηση κεφαλαίου κατά 10.013.524 ευρώ για την εξασφάλιση κεφαλαίου κίνησης χωρίς να χρειαστεί δανεισμό, ενώ σημειώνεται ότι η εταιρεία χάρη στη στρατηγική της επιτυγχάνει και αύξηση πωλήσεων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι πωλήσεις της παρουσιάζουν αύξηση 15% σε όγκο και 5% σε αξία ενώ την ίδια στιγμή η συνολική αγορά παρουσιάζει μείωση όγκου πωλήσεων κατά 30%. Οι εξαγωγές κινούνται με αύξηση 45% σε αξία και 65% σε όγκο και αποτελούν το 15% των συνολικών της πωλήσεων ενώ ο στόχος για το 2011 είναι να αποτελούν το 30% των πωλήσεων."

Σχετικό θέμα:


© 1999-2010 Σερβιτόρος της Εύβοιας.
Απαγορεύεται η χρήση του περιεχομένου ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο,
μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.