Hλεκτρονικό περιοδικό με θέματα και ειδήσεις από την Εύβοια   ...στο διαδίκτυο από το 1999
Σερβιτόρος της Εύβοιας

Δώρα και προσφορές για την αύξηση της αγοραστικής κίνησης στη Χαλκίδα

Παρασκευή, 17 Δεκεμβρίου 2010, 13:09
Περισσότερα νέα από την τοπική επικαιρότητα




-
- - -

"Μουδιασμένη" εξακολουθεί να είναι η αγορά, καθώς οι τσέπες των καταναλωτών αδειάζουν μετά τις περικοπές σε μισθούς και συντάξεις και δεν αρκούν όχι για δώρα, αλλά ούτε καν για να γεμίσει το καλάθι της νοικοκυράς.

Τα καταστήματα εξακολουθούν να είναι άδεια και ο εμπορικός κόσμος ευελπιστεί, ότι τις επόμενες εβδομάδες θα αυξηθεί η αγοραστική κίνηση.

Μιλώντας στο "Σερβιτόρο της Εύβοιας" ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Χαλκίδας κ. Αρμόνης Βασίλης τόνισε, ότι σε σύγκριση με πέρυσι η κίνηση είναι αρκετά μειωμένη και παρατηρείται σημαντική πτώση του τζίρου της τάξεως του 40 με 60% στα είδη ένδυσης- υπόδησης και στην αγορά αυτοκινήτου της τάξεως του 60 με 70%.

Η κατάσταση αυτή είναι αναμενόμενη, όπως τόνισε ο κ. Αρμόνης, από τη στιγμή που έχουν μειωθεί τα εισοδήματα των καταναλωτών και πλέον έχει περάσει ανεπιστρεπτί η εποχή της υπερκατανάλωσης.

"Όποια προωθητική ενέργεια και αν κάνουμε -είπε χαρακτηριστικά- δεν θα μπορέσουμε να αυξήσουμε την κατανάλωση. Οι έμποροι προσπαθούν απλώς να μειώσουν τα έξοδά τους σε συνδυασμό με άλλα μέτρα που πρέπει να ληφθούν σε επίπεδο πολιτείας".

Προκειμένου, λοιπόν, να αντιστραφεί το αρνητικό κλίμα και το "πάγωμα" στην αγορά ο Εμπορικός Σύλλογος, να δώσει εορταστικό κλίμα και χρώμα στους δρόμους της πόλης, θα μοιράσει με πέντε Αη- Βασίληδες δώρα, εκπτωτικές κάρτες και σοκολάτες. Πρόκειται για μια κίνηση που κύριο στόχο έχει να βοηθήσει τα καταστήματα να αυξήσουν την κατανάλωσή τους.

Είναι ένας έμμεσος τρόπος να κάνουν εκπτώσεις για να προσελκύσουν τους πελάτες κάτι που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα έκαναν σε περίοδο εορτών.

Παράλληλα, ο Εμπορικός Σύλλογος παροτρύνει τους εμπόρους να κάνουν δεκαήμερα προσφορών.

Επίσης, το επόμενο διάστημα αναμένεται να γίνει και νέα έρευνα για τα καταστήματα που είναι ανοιχτά και τα αδιάθετα. Πάντως, σε σχέση με άλλες μεγάλες πόλεις στη Χαλκίδα το ποσοστό των αδιάθετων καταστημάτων είναι μικρότερο.

Σχετικό θέμα:


© 1999-2010 Σερβιτόρος της Εύβοιας.
Απαγορεύεται η χρήση του περιεχομένου ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο,
μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.