Σερβιτόρος της Εύβοιας
Newsletter - Μάθετε πρώτοι τα νέα
  Eγγραφή
 980 εγγεγραμμένα μέλη Διαγραφή
Αναζήτηση στον "Σερβιτόρο"

Όλες οι λέξεις   Οποιαδήποτε
Αναζήτηση στον Eυβοϊκο κατάλογο
17 Φεβρουαρίου 2005
 
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ
Ελιά και Ελαιόλαδο

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
Μπορείτε να στείλετε δελτία τύπου στο email [email protected]
και στο fax 2221079394


 
Συζητήστε το θέμα στο forum
Νοέμβριος 2004
Λύση στην παράκαμψη του Μαλιακού από τη διπλή ζεύξη μέσω της Εύβοιας

Η μελέτη για την διπλή ζεύξη του Μαλιακού κόλπου που εκπονήθηκε από την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μαγνησίας, η οποία ελπίζει να μην υπάρξει ακόμη μια χαμένη ευκαιρία, τίθεται στο τραπέζι της συζήτησης.

Η παράκαμψη του φονικού "πετάλου" είναι το κύριο χαρακτηριστικό της μελέτης, η οποία συντομεύει τη διαδρομή προς Αθήνα κατά 70 χιλιόμετρα.

Οι δύο γέφυρες της διπλής ζεύξης του Μαλιακού κόλπου σύμφωνα με την μελέτη θα είναι 6,6 χιλιόμετρα. Όμως, το κόστος υπολογίζεται να είναι μικρότερο από τη γέφυρα του Ρίου - Αντιρίου, αφού τα βάθη της θάλασσας στην περιοχή είναι πολύ μικρότερα, όπως αναφέρει ο Νομάρχης Μαγνησίας κ. Ιωάννης Πρίντζος. Μάλιστα, σε ένα σημείο, λόγω του μικρού βάθους, η μελέτη προτείνει την κατασκευή ενός επιχώματος μέσα στην θάλασσα. Πιο συγκεκριμένα, η μελέτη προβλέπει "την κατασκευή μιας γέφυρας 2,940 χιλιομέτρων στο δίαυλο των Ωρεών και η οποία συνδέει το Ακρωτήρι Βασιλίνα από την περιοχή της Εύβοιας με το ακρωτήρι Τάπια, λίγο πιο κάτω από τα διόδια Πελασγίας.

Η άλλη γέφυρα είναι μήκους 3,660 χιλιομέτρων και συνδέει το Ασπρονέρι - το σημείο που έγινε το δυστύχημα με τους νεκρούς μαθητές από την περιοχή του δήμου Φαρκαδόνας - και το ακρωτήρι Λιχάδες.

Επίσης, υπάρχει και μια διαδρομή περίπου έξι χιλιομέτρων στην περιοχή της Βόρειας Εύβοιας που συνδέει τα Ακρωτήρια Βασιλίνα και Λιχάδες. Ακόμη προβλέπεται και μια κρεμαστή γέφυρα για να υπάρχει ελευθερία στην ναυσιπλοϊα.

Συντόμευση της διαδρομής
Όπως ανέφερε ο κ. Πρίντζος "το κυρίαρχο στοιχείο της νέας μελέτης για την διπλή ζεύξη του Μαλιακού κόλπου, που εκπονήθηκε με πρωτοβουλία της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μαγνησίας είναι ότι πρόκειται για ένα χρήσιμο εθνικής σημασίας έργο, αφού συντομεύει τη διαδρομή κατά 70 χιλιόμετρα για την Αθήνα, ενώ διασφαλίζει την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων".

Επίσης, δίνει χερσαία επικοινωνία στην Εύβοια και με την Στερεά Ελλάδα δια της Φθιώτιδας και με την Θεσσαλία δια της Μαγνησίας.

Όπως επισημαίνει ο κ. Πρίντζος, σύμφωνα με την μελέτη, πρόκειται για ένα έργο που μπορεί να αποσβεστεί γρήγορα. Διότι όποιος κινείται για Αθήνα, δεν θα προτιμήσει να κινηθεί δια του "πετάλου", και να κάνει 70 χιλιόμετρα περισσότερα.

Ο Νομάρχης Μαγνησίας επισημαίνει ότι εμείς δεν θέλουμε η διπλή ζεύξη να έρθει σε ρήξη με την ανακατασκευή και την αναβάθμιση του "πετάλου, ούτε με την Ε65, που πρέπει να γίνουν, διότι είναι κομβικό σημείο για την χώρα.

Όμως, θα πρέπει να τονιστεί ότι το έργο της αναβάθμισης του "πετάλου", είναι πιο ακριβό από την διπλή ζεύξη του Μαλιακού κόλπου.

Και αυτό, διότι, βάσει των μελετών που υπάρχουν θα χρειαστεί να κατασκευαστούν 8,8 χιλιόμετρα δρόμου μέσα σε σήραγγες. Ακόμη δεν έχει προβλεφτεί από καμία μελέτη πως θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα από την περιοχή της Στυλίδας μέχρι τις Ράχες, καθώς και για την παράκαμψη του Καραβόμυλου.

Εμείς ζητούμε το έργο αυτό, της διπλής ζεύξης, να γίνει με αυτοχρηματοδότηση ή συγχρηματοδότηση. Εάν γίνει με αυτοχρηματοδότηση δεν θα ενοχλήσει κανέναν, ενώ πρόκειται για έργο δεκαετίας. Πρέπει αφού εγκριθεί η κατασκευή, να γίνουν μελέτες, να βρεθούν οι επενδυτές. Μάλιστα από τώρα υπάρχει ενδιαφέρον, ακόμη και από τους Γάλλους που κατασκεύασαν τη σύνδεση Ρίου - Αντιρίου".

Το κόστος και η απόσβεση
Ο Νομάρχης Μαγνησίας επισημαίνει ότι το σύστημα αυτό ήδη υλοποιείται στην υπόλοιπη Ευρώπη, με μεγάλα έργα που έχουν γίνει στην Ιταλία, την Γαλλία, την Αγγλία χώρες που απέκτησαν ένα πολύ καλό οδικό δίκτυο. Ο κ. Πρίντζος αναφέρει ότι σύμφωνα με την μελέτη "το κόστος της διπλής ζεύξης ανέρχεται σε 600 εκ. ευρώ, περίπου 211 δις δραχμές και περιλαμβάνει σε όλα αυτά τα χρήματα και τους δρόμους προσέγγισης στις γέφυρες της ζεύξης". Και προσθέτει "αυτό το κόστος δεν είναι απαγορευτικό. Και αυτό, αφού σύμφωνα με μια μελέτη του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου η απόσβεση του έργου θα γίνει σε 15 χρόνια, μόνο από την οικονομία των καυσίμων που θα υπάρχει λόγω της συντόμευσης της διαδρομής κατά 70 χιλιόμετρα".


 «  Προηγούμενo άρθρoΕπόμενo άρθρo  » 

PLAY247.GR
Olympus C-770 Ultra Zoom 4.0 MP/512 MB xD Card/10x opt/4x dig
Ψηφιακή Μηχανή Ultra zoom Compact, 4.0 εκ. Pixels. 10x οπτικό zoom µε φακό ED. Παρέχεται µε xD-Picture 512MB. Λήψη video MPEG4, µε ήχο. Οθόνη LCD 1.8'. 6 ειδικά προγράµ&... Αρχική Τιμή: 575,42€ Τιμή Προσφοράς: 546,65€ Τιμή Προσφοράς με ΦΠΑ: 645,05€ Κέρδος: 5%

Πρότεινε την σελίδα σε κάποιον φίλο


 
Πιο ισχυρή από κάθε άλλη φορά η πρόταση για την ζεύξη του Μαλιακού
Λύση στην παράκαμψη του Μαλιακού από τη διπλή ζεύξη μέσω της Εύβοιας
"Φιλί ζωής" για την Βόρεια Εύβοια η διπλή ζεύξη
Η Μακεδονία είναι Ελληνική!
Κρούσμα ηπατίτιδας στον Ταξιάρχη;
Θ. Μπουραντάς: "Η χωροθέτηση του ΧΥΤΑ Βόρειας Ενότητας έπρεπε να είχε συζητηθεί πριν μερικά χρόνια όταν αποφασίστηκε η επιλογή του χώρου"
Η πολιτική της αδράνειας
Σχόλια της Βόρειας Εύβοιας
Αξιέπαινη πράξη
"Γέφυρα" πολιτισμού στις Γούβες
Ενημέρωση για τον ΧΥΤΑ στην Ιστιαία
Ένας τρελός - τρελός Κηρέας
Τσούχτρα στην Β. Εύβοια
Τιμήθηκε ο Σφαιροβόλος Δημήτρης Κωνσταντάγκας
Πανδαισία χορού και μουσικής στα Λουτρά Αιδηψού
Περπατώντας στο πλατανοδάσος του Κηρέα
Οι προτάσεις των συλλόγων της Βόρειας Εύβοιας
Σάββας Κεραμιδάς: "Ξαφνικά έγινα Ιούδας, ενοχλητικός και άνθρωπος για φτύσιμο!!!"
Κινδυνεύουν κεντρικός δρόμος και χωράφια
Για την σημαία...
Ο πόλεμος της Τέντας
Με την σφραγίδα στην τσέπη
Δήμος Λεοντής: Στόχος μας το πρωτάθλημα
Ανασκόπηση των πρωταθλημάτων της ΕΠΣ Ευβοίας
Νίκησε ο Σύλλας, απέκτησε και κλειστό
Εδώ παπάς, εκεί παπάς που είναι ...ο Δήμαρχος
Η παγκόσμια σύγχρονη απειλή
Επίσκεψη στις χαμένες πατρίδες
Κέντρο Ιππασίας "Το Πέταλο"
Στην Κοκκινομηλιά με τα αγριογούρουνα
Η Νομαρχία στην Φιλοξένεια
Το 14ο Μιναχείλιο Συμπόσιο
 
Δεκέμβριος 2004 - (24 άρθρα)
Νοέμβριος 2004 - (32 άρθρα)
Οκτώβριος 2004 - (26 άρθρα)
Σεπτέμβριος 2004 - (33 άρθρα)
Ιούλιος 2004 - (24 άρθρα)
Ιούνιος 2004 - (39 άρθρα)
Μάιος 2004 - (26 άρθρα)
Απρίλιος 2004 - (28 άρθρα)
Φεβρουάριος 2004 - (44 άρθρα)
Ιανουάριος 2004 - (15 άρθρα)
Δεκέμβριος 2003 - (35 άρθρα)
Νοέμβριος 2003 - (27 άρθρα)
Οκτώβριος 2003 - (33 άρθρα)
Σεπτέμβριος 2003 - (29 άρθρα)
Ιούλιος 2003 - (28 άρθρα)
Ιούνιος 2003 - (32 άρθρα)
Μάιος 2003 - (37 άρθρα)
Απρίλιος 2003 - (33 άρθρα)
Μάρτιος 2003 - (25 άρθρα)
Φεβρουάριος 2003 - (34 άρθρα)
Ιανουάριος 2003 - (12 άρθρα)
Δεκέμβριος 2002 - (21 άρθρα)
Νοέμβριος 2002 - (21 άρθρα)
Οκτώβριος 2002 - (11 άρθρα)
Σεπτέμβριος 2002 - (24 άρθρα)
Ιούλιος 2002 - (22 άρθρα)
Μάιος 2002 - (37 άρθρα)
Απρίλιος 2002 - (21 άρθρα)
Μάρτιος 2002 - (25 άρθρα)
Ιανουάριος 2002 - (15 άρθρα)
Δεκέμβριος 2001 - (21 άρθρα)
Νοέμβριος 2001 - (29 άρθρα)
Σεπτέμβριος 2001 - (25 άρθρα)
Ιούλιος 2001 - (34 άρθρα)
Ιούνιος 2001 - (33 άρθρα)
Μάιος 2001 - (32 άρθρα)
Απρίλιος 2001 - (33 άρθρα)
Φεβρουάριος 2001 - (27 άρθρα)
Ιανουάριος 2001 - (22 άρθρα)
Νοέμβριος 2000 - (22 άρθρα)

PLAY247.GR
HP Compaq nx9020 Celeron M 330 1.4 GHz/256 MB/15"/30GB
Σχεδίαση με βάση το Intel® 852GM chipset και επεξεργαστές Intel Celeron® M με 512-KB L2 cache και 400 MHz Front Side Bus - ο βέλτιστος συνδυασμός τεχνολογίας, "φορητών" επιδόσεων και αξίας... Τιμή: 754,00€ Τιμή με ΦΠΑ: 889,72€