Κεδίκογλου: Σοβαρά λάθη της Νομαρχίας Ευβοίας στην προσπάθειά της για καθοδήγηση των πιστώσεων

Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου 2010, 15:37

Ο βουλευτής Ευβοίας της ΝΔ, Σίμος Κεδίκογλου, σχετικά με την αντιπαράθεση που ανέκυψε με το Νομάρχη Ευβοίας, Θανάση Μπουραντά, για το έργο του δρόμου Αγιος Δημήτριος- Καλλιανοί έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Παρά τις αλλεπάλληλες και μακροσκελείς ανακοινώσεις της η Νομαρχία αποφεύγει επιμελώς να απαντήσει στα καίρια ερωτήματά μου:

  • 1. Υπήρξε μυστική επιστολή προς την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας για την ακύρωση του οδικού έργου Αγ. Δημήτριος - Καλλιανοί;
  • 2. Νομιμοποιείται η προσπάθεια ακύρωσης ενός έργου ζωής στην πλέον υποβαθμισμένη περιοχή του νομού, αφού ο νέος δρόμος θα αναδείξει την πανέμορφη αλλά εγκαταλελειμμένη αιγαιοπελαγίτικη πλευρά της Νότιας Καρυστίας;

Όσο για τα περί «πλούσιου έργου» στην περιοχή, αρκεί να πάει κανείς μία βόλτα στους Καλλιανούς εάν αντέξει το αυτοκίνητό του...

Κρίνω ότι είναι άσκοπη η συνέχεια της ανταλλαγής ανακοινώσεων και δελτίων τύπου με τη Νομαρχία. Κατέθεσα ερώτηση στη Βουλή για την εγκατάλειψη της Νότιας Καρυστίας και αναμένω επιτέλους ουσιαστική απάντηση».

Ο βουλευτής σημειώνει ακόμα ότι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ευβοίας αστοχεί κατ' εξακολούθηση στο θέμα του δρόμου, σχολιάζοντας ότι:
"Συμπαθής και φίλος ο Νομάρχης Θανάσης Μπουραντάς φίλτερος όμως ο αδικημένος και εγκαταλειμμένος Κάβοντόρος και φιλτάτη η αλήθεια.
Αφού ο Νομάρχης πιστεύει ότι έπραξε ορθά και προς το συμφέρον του Καβοντόρο γιατί, τότε, λειτούργησε εν κρυπτώ και παραβύστω; Γιατί έστειλε εν κρυπτώ επιστολή, την οποία παρά την πρόκλησή μας δεν δημοσιοποιεί και γιατί δεν γνωστοποίησε με ανακοίνωσή του το γεγονός δημόσια, ακόμη και με αναφορά του στο Νομαρχιακό Συμβούλιο;.

Γνωρίζει άριστα η Ν.Α ότι Καβοντόρος είναι η περιοχή που περικλείεται από τους οικισμούς ή διαμερίσματα: Αγ. Δημήτριος, Καλλιανοί, Σχίζαλη, Πρινιάς, Αμυγδαλιά, Ευαγγελισμός, Κομητο, Πλατανιστός, Αετός. Δυστυχώς, οι οικισμοί αυτοί συνδέονται με ένα άβατο κατσικόδρομο και όσο και αν προσπαθεί η Ν.Α να τον παρουσιάσει διαφορετικά αυτό δεν γίνεται.

Τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση βαρύνει και θα βαρύνει ιστορικά η αμέλεια και παράλειψή της να κατασκευάσει ένα αξιόλογο καταφύγιο σκαφών στην καρδιά του Καβοντόρο, στην Αμυγδαλιά, για την προστασία των αλιευτικών και τουριστικών σκαφών, αλλά και για την προσόρμιση οχηματαγωγών προς μεταφορά κυρίως αδρανών υλικών αφού η περιοχή στερείται συμπαγών πετρωμάτων. Η αδυναμία μεταφοράς με πλοία αδρανών και βαρέων οικοδομικών υλικών ανεβάζει κατακόρυφα το κόστος κατασκευής. Συνιστούμε στο Νομάρχη και για την προσωπική του ιστορία το ταχύτερο να δημοπρατήσει την κατασκευή του καταφυγίου. Χρήματα, τόσο λίγα, μπορεί να εξευρεθούν άνετα".

Ο βουλευτής αναφέρει ακόμα ότι η σημερινή Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση έχει μία τάση όχι να καθοδηγήσει αλλά να ποδηγετήσει την κατανομή των διαφόρων πιστώσεων για επενδύσεις, όπως οι αφαιρέσεις πιστώσεων από τα λιμάνια του Μαντουδίου και της Καρύστου που τα χαρακτηρίζει τραγικό λάθος. "Το Μαντούδι είναι ο μεγάλος πρωτομάρτυρας της ανεργίας και η Κάρυστος η πλέον εγκαταλειμμένη και αδικημένη περιοχή. Ο κοινός νους διερωτάται πως βρήκαν τη δύναμη να προβούν στην πράξη αυτή, να αφαιρέσουν τις πιστώσεις από τα έργα αυτά, (5,00 + 2,00 εκατ. ευρώ αντίστοιχα) και να τα διοχετεύσουν σε φορείς που έχουν ποικίλους τρόπους χρηματοδότησης. Οι πιστώσεις αυτές τα (5,00 και 2,00) είναι τελείως απαραίτητες για να λειτουργήσουν τα λιμάνια του Μαντουδίου και της Καρύστου. Διαφορετικά οι πιστώσεις που διατέθηκαν ως τώρα και θα διατεθούν μένουν ανενεργές και η ανεργία αυξάνεται και θα συνεχίζεται. Συνιστούμε στη Ν.Α το ταχύτερο να αποκαταστήσει τη ζημιά που προξένησε στις τοπικές κοινωνίες και στο Νομό. Τα δύο έργα αυτά είναι ίσως τα βασικότερα του Νομού. Για την αποκατάσταση της ζημιάς χρειάζεται και η παρέμβαση του Δήμου Κηρέως και Καρύστου και θα θέλαμε να πιστεύουμε ότι η παράλειψη διαμαρτυρίας τους δεν οφείλεται σε εξαναγκασμένες κομματικές σκοπιμότητες, δηλ. υπηρεσίες προς το κόμμα" σχολιάζει ο κ. Κεδίκογλου.

Τέλος σημειώνει ότι η Ν.Α. εκτίθεται ανεπανόρθωτα όταν επιμένει στον ισχυρισμό ότι τα έργα Πόθι - Γιαννίτσι, η γέφυρα προς Ακταίο και η διάνοιξη στον Αετό είναι έργα της. Τα έργα αυτά, είναι παλιά, δρομολογήθηκαν και δημοπρατήθηκαν πριν θεσμοθετηθεί η αιρετή Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. "Όσο για το έργο Ραπταίοι - Στύρα- Πόρτο Λάφια και αν τελειώσει σε ένα χρόνο -πράγμα αμφίβολο- βάλτωσε και θα τελειώσει τέσσερα χρόνια μετά την κανονική του προθεσμία και δίδει βαθμό «άριστα» στη Ν.Α στο μάθημα της διαχείρισης των έργων" καταλήγει.

Σχετικά θέματα:

Επόμενο άρθρο Προηγούμενο άρθρο