Hλεκτρονικό περιοδικό με θέματα και ειδήσεις από την Εύβοια   ...στο διαδίκτυο από το 1999
Σερβιτόρος της Εύβοιας

Τι μπορώ να κάνω για να βοηθήσω τα παιδιά να πετύχουν στη ζωή

Αυλίδα - Μηνιαία εφημερίδα της Αυλίδας. Επικοινωνία με την εφημερίδα: Δ. Κουρνόπουλος Τηλ.: 6977003965
Έκδοση: Ιούνιος 2001
Περισσότερα άρθρα από την έκδοση

την αίθουσα εκδηλώσεων του Δημοτικού σχολείου Βαθέος πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 23-5-2001 στις 19.00μ.μ. σεμινάριο - ομιλία με θέμα «Τι μπορώ να κάνω για να βοηθήσω τα παιδιά να πετύχουν στη ζωή (σημασία της αυτοεκτίμησης).

Η εκδήλωση αυτή πραγματοποιήθηκε με κοινή πρωτοβουλία του Δήμου Αυλίδας, των συλλόγων Διδασκόντων των σχολείων καθώς και των συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων Βαθέος, Καλοχωρίου, Παραλίας Αυλίδας, Φάρου.

Την παρουσία την έκανε ο σχολικός σύμβουλος της πρώτης περιφέρειας Εύβοιας και ειδικός σε θέματα ψυχοδυναμικής της οικογένειας κος Χαρμαντάς Αναστάστος.

Ανέπτυξε το σύγχρονο προβληματισμό της κοινωνίας για την αντιμετώπιση της συμπεριφοράς των νέων, θίγοντας σε βάθος και επεξηγηματικά τις αιτίες που προκαλούν φαινόμενα βίας, θυμού καθώς και την τελευταία όλο και αυξανόμενη στροφή των νέων σε διαφόρων μορφών εξαρτήσεις, αλκοόλ - ναρκωτικά κ.λ.π.

Αναφέρθηκε στην κρίση του θεσμού της οικογένειας καθώς και στις αιτίες που αυξάνουν όλο και περισσότερο φαινόμενα κατάθλιψης.

Με διαφάνειες και εικόνες αλλά και πρακτικά παραδείγματα ανακοίνωσε τα αποτελέσματα πανελλαδικής εμβέλειας ερευνών επάνω στο θέμα που διαπραγματεύτηκε. Τέλος τόνισε την ανάγκη δημιουργίας σχολής Γονέων στην οποία αφιλοκερδώς θα διδάσκουν επιστήμονες εξειδικευμένοι στα θέματα αυτά.

Ανέλυσε τους στόχους αυτής της προσπάθειας και οι παρευρισκόμενοι με ενθουσιασμό οι περισσότεροι αγκάλιασαν αυτή την πρωτοβουλία.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο Δήμαρχος Αυλίδας κ. Χρήστος Παύλου, ο Δημοτικός Σύμβουλος υπεύθυνος παιδείας κος Ιωάννης Λειβαδίτης, οι εκπαιδευτικοί των Δημοτικών σχολείων όλων των Δημοτικών Διαμερισμάτων και πλήθος κόσμου.

© 1999-2010 Σερβιτόρος της Εύβοιας.
Απαγορεύεται η χρήση του περιεχομένου ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο,
μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.