Σερβιτόρος της Εύβοιας
 
 
Newsletter - Μάθετε πρώτοι τα νέα
Eγγραφή
989 εγγεγραμμένα μέλη Διαγραφή
Αναζήτηση στον "Σερβιτόρο"

Όλες οι λέξεις   Οποιαδήποτε
Αναζήτηση στον Eυβοϊκο κατάλογο
13 Μαρτίου 2005
 
 


 
 

Βόρεια Εύβοια - Mηνιαία εφημερίδα ενημέρωσης της βόρειας Εύβοιας
Επικοινωνία με την εφημερίδα:
Πάνος Βασιλόπουλος Tηλ.: 22270 31261 email: [email protected]


Όχι άλλα θα!!!
Δεκέμβριος 2004

Νέο σχέδιο από προσανατολισμού, αυτόν τον καιρό επεξεργάζεται και εντόνως προβάλλεται, της κοινής γνώμης και ιδιαίτερα του ευβοϊκού λαού με διεκδικήσεις νέων έργων. Ο βασικός κορμός στο νέο πλαίσιο διεκδίκησης στηρίζεται στις νέες προτάσεις για ζεύξεις της εύβοιας, τόσο στο βόρειο τμήμα, όσο και στο κεντρικό, αυτό της περιοχής Χαλκίδας. Η τελευταία θυμίζει μικρό παιδί που πεισματικά απαιτεί την απόκτηση του ίδιου παιχνιδιού μια, δύο η και περισσότερες φορές.

Η κατασκευή όμως της διπλής ζεύξης στην Β. Εύβοια αποτελεί και πρόταση εθνικής εμβέλειας, είναι μέρος αιτήματος ευρύτερης περιοχής που άπτεται της Στερεάς, Θεσσαλίας και Μακεδονίας και ίσως έχει την αποδοχή μεγάλου αριθμού πολιτών. Η νέα πρόταση μας ήρθε από τον Νομάρχη Μαγνησίας την ίδια σχεδόν χρονική στιγμή η ίσως με μικρή καθυστέρηση, που ο υπουργός ΥΠΕΧΩΔΕ εξήγγειλε την κατασκευή του πετάλου του Μαλιακού, ακριβώς μετά το τραγικό ατύχημα. Να θυμηθούμε ξανά την υποθαλάσσια σήραγγα στο ίδιο σημείο και την απόρριψη της πρότασης από την Ε.Ε. λόγω σεισμικότητας της περιοχής πριν από κάποια χρόνια. Δεν πρέπει μάλιστα να λησμονούμε ότι όταν οι βορειοευβοείς εκπρόσωποι της Τ.Α και σύσσωμος σχεδόν ο βορειοευβοϊκός λαός δυναμικά απαιτούσαν την κατασκευή του παραλιακού δρόμου Λίμνης - Πολιτικών, η υποτιθέμενη υποθαλάσσια σήραγγα αποτελούσε έναν ακόμη λόγω για τον αποκλεισμό της κατασκευής!!! Όταν επιπλέον η παραλιακή χάραξη διεκδικήθηκε και ως δεύτερη, παράλληλη εθνική οδική λύση, η φτωχή τότε Ελλάδα δεν είχε την πολυτέλεια δυο παράλληλων εθνικών οδικών δικτύων!!!

Τι άλλαξε μέχρι σήμερα, πιστεύω τίποτα από πλευράς διεκδίκησης έργων, παρά μόνο η κυβέρνηση, με αποτέλεσμα να αντιστραφούν οι ρόλοι!!! Αυτοί που τότε απέρριπταν με ελαφρά την καρδία, σήμερα διεκδικούν και αυτοί που τότε διεκδικούσαν και μοίραζαν απλόχερα υποσχέσεις, τώρα κυβερνούν και μέχρι στιγμής για το κομμάτι που λέγεται Εύβοια, σφυρίζουν αδιάφορα. Αλήθεια όμως κατά πόσο είναι εφικτή η κατασκευή των ζεύξεων την στιγμή που ο αρμόδιος υπουργός ανακοίνωσε την κατασκευή οριστικά πλέον του πετάλου, εάν υιοθετηθεί και η κατασκευή των, δεν θα έχουμε τότε δυο εθνικούς δρόμους που θα αρχίζουν και θα τελειώνουν σε δυο κοινά σημεία, σήμερα δηλαδή και μετά τις σπατάλες των ολυμπιακών αγώνων, η φτωχή Ελλάδα έχει την πολυτέλεια της κατασκευής δυο παράλληλων εθνικών δρόμων και μάλιστα τόσων δαπανηρών, που δεν μπορούσε πριν από μερικά χρόνια!!!

Βασικά όμως ερωτήματα αναμένουν απαντήσεις, αφού μας θέλουν διεκδικητές του νέου έργου και καλούν σε συστράτευση Τοπική και Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση καθώς και τον Ευβοϊκό λαό όπως, α) οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι όλων των ως άνω περιοχών ενστερνίζονται το νέο έργο και αν είναι έτσι γιατί δεν υποκινούν και δεν το προτείνουν μέσω κοινοβουλίου, β) ποιος θα μας αναλύσει τα οφέλη που θα προκύψουν από τις δυο ζεύξεις και πόσο θα συντελέσουν σε αυτό που όλοι ονομάζουμε και επιζητούμε δηλαδή την ανάπτυξη της Εύβοιας. γ) υπάρχει οδικό δίκτυο που να συνδέει την Λιχάδα με την υπόλοιπη Εύβοια, μήπως παραμένει το ίδιο με εκείνο που κατασκευάστηκε με τα χέρια, με τσαπιά και φτιάρια πριν από σαράντα χρόνια, ασφαλτοστρώθηκε πριν από τριάντα και μάλιστα από την επάρατο δικτατορία! δ) η συνεδρίαση που έγινε προς ενημέρωση στα Λουτρά Αιδηψού γιατί δεν πραγματοποιήθηκε λίγο πιο κει έστω και στα καφενεία του Αγίου Γεωργίου Λιχάδας, για να γνωρίσουν οι εκπρόσωποι της Τ.Α, οι οποίοι θα κληθούν να διεκδικήσουν, την περιοχή να εκτιμήσουν την πραγματική κατάσταση και για να αποφασίσουν τι πράγματι από δω και πέρα θα πρέπει να υποστηρίξουν.

Αποδεχόμαστε όλοι ότι οι οδικές συνδέσεις, η κατασκευή νέων οδικών δικτύων οδηγούν στην ανάπτυξη ενός τόπου. Από κει ξεκινάμε όλοι και τα ερωτήματα πληθαίνουν πλέον για την Ν.Α Εύβοιας, α) πότε θα γίνει η ολοκλήρωση της κατασκευής ή έστω βελτίωσης του επαρχιακού δικτύου Λιχάδας-Γιάλτρων-Λ.Αιδηψού, β) πότε η ολοκλήρωση των οριζοντίων και καθέτων αξόνων, γ) τι θα γίνει με την πρόταση της παραλιακής χάραξης Λίμνης -Πολιτικών και από πού ξεκινάμε, μιας και η περιβαλλοντική μελέτη που συντάχθηκε πριν από χρόνια, από τον νυν Νομάρχη ενταφιάστηκε στο ΣτΕ το 2001, με την ΑΠΟΥΣΙΑ κατά την συζήτηση του ενδιαφερόμενου Δήμου Ελυμνίων συμπαρασύροντας και την υπάρχουσα Τεχνοοικονομική μελέτη!!!

Έχουμε σαν Ευβοείς, συγκεκριμένες προτάσεις, συγκεκριμένα έργα προς διεκδίκηση και μας περισσεύουν αυτές των Εθνικών Έργων, γιατί αυτά άλλοι τα σχεδιάζουν, τα δρομολογούν και τα υλοποιούν.

Ο Ευβοϊκός λαός είναι και ώριμος και ταλαιπωρημένος. Κλείνει τα αυτιά στις σειρήνες μη πιστεύοντας πλέον στα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα. Ας σταματήσουν πλέον να μας υπόσχονται ότι θα μας χαρίσουν αεροπλάνα αφού δεν μας έχουν κατασκευάσει αεροδρόμιο, να μην μας τάζουν, χάρισμα, πλοία χωρίς την κατασκευή λιμανιών. Όχι άλλες υποσχέσεις με λόγια που φτερουγίζουν. Επιτέλους Τοπική και Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, βουλευτές κυβερνητικοί και αντιπολιτευόμενοι να συναποφασίσουν και ομού να διεκδικήσουν την υλοποίηση των υποσχέσεων γιατί ο κόμπος έφτασε στο κτένι.
Δημήτριος Κατσίνης,
Πρώην Δήμαρχος Ελυμνίων


 «  Προηγούμενo άρθρoΕπόμενo άρθρo  » 
 
Εμφάνιση όλων των άρθρων της έκδοσης
Εμφάνιση όλων των εκδόσεων
Προσθέστε αυτή τη σελίδα στα αγαπημένα
Αποστολή της σελίδας με email

Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 150 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.
APN Portal
...καθημερινή ενημέρωση για την επικαιρότητα και τον αθλητισμό με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.
StartPoint
Το site των περίεργων ανθρώπων...

 
Χρονιάρες μέρες
Χωρίς σφαγεία η Βόρεια Εύβοια
Πώς να κοιμάστε ήσυχοι στη Βόρεια Εύβοια
Σπύρος Σταματίου: ...περισσεύουν οι εκ Λίμνης υποδείξεις
Ένας τρελός- τρελός Κηρέας
Παράνομη αύξηση Δημοτικών τελών, στο Δήμο Ωρεών
"Κατέρρευσε" η διπλή ζεύξη;
Σκληρή ανακοίνωση της ΝΕ της ΝΔ για την Ζεύξη
Θ. Μπουραντάς: "Εμείς προσπαθούμε να ενώσουμε και όχι να διχάσουμε"
Η αξία της αγάπης στις μέρες μας
Όχι άλλα θα!!!
Τσούχτρα από τη Β. Εύβοια
Διημερίδα στο Επιμελητήριο της Εύβοιας
Χριστουγεννιάτικο bazaar αΑπό τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ωρεών
Ανυπολόγιστες ζημιές στην Λίμνη
Το Φωτόδεντρο της Ιστιαίας
Ανώνυμη καταγγελία
Το Θεατρικό εργαστήρι Ιστιαίας με το έργο του Χίγκινς "Χάρολντ & Μωντ"
Ο λαός η δικαιοσύνη και οι πολιτικοί
Πίσω από τα δίχτυα
Τοπωνύμια: Ποιήματα των γύρω περιοχών Μαντουδίου του Δήμου Κηρέως
Ενημέρωση για την κυκλοφοριακή αγωγή στους μαθητές.
Νέα φεριμπότ - Νέοι Δρόμοι
Επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου

 
Δεκέμβριος 2004 - (24 άρθρα)
Νοέμβριος 2004 - (32 άρθρα)
Οκτώβριος 2004 - (26 άρθρα)
Σεπτέμβριος 2004 - (33 άρθρα)
Ιούλιος 2004 - (24 άρθρα)
Ιούνιος 2004 - (39 άρθρα)
Μάιος 2004 - (26 άρθρα)
Απρίλιος 2004 - (28 άρθρα)
Φεβρουάριος 2004 - (44 άρθρα)
Ιανουάριος 2004 - (15 άρθρα)
Δεκέμβριος 2003 - (35 άρθρα)
Νοέμβριος 2003 - (27 άρθρα)
Οκτώβριος 2003 - (33 άρθρα)
Σεπτέμβριος 2003 - (29 άρθρα)
Ιούλιος 2003 - (28 άρθρα)
Ιούνιος 2003 - (32 άρθρα)
Μάιος 2003 - (37 άρθρα)
Απρίλιος 2003 - (33 άρθρα)
Μάρτιος 2003 - (25 άρθρα)
Φεβρουάριος 2003 - (34 άρθρα)
Ιανουάριος 2003 - (12 άρθρα)
Δεκέμβριος 2002 - (21 άρθρα)
Νοέμβριος 2002 - (21 άρθρα)
Οκτώβριος 2002 - (11 άρθρα)
Σεπτέμβριος 2002 - (24 άρθρα)
Ιούλιος 2002 - (22 άρθρα)
Μάιος 2002 - (37 άρθρα)
Απρίλιος 2002 - (21 άρθρα)
Μάρτιος 2002 - (25 άρθρα)
Ιανουάριος 2002 - (15 άρθρα)
Δεκέμβριος 2001 - (21 άρθρα)
Νοέμβριος 2001 - (29 άρθρα)
Σεπτέμβριος 2001 - (25 άρθρα)
Ιούλιος 2001 - (34 άρθρα)
Ιούνιος 2001 - (33 άρθρα)
Μάιος 2001 - (32 άρθρα)
Απρίλιος 2001 - (33 άρθρα)
Φεβρουάριος 2001 - (27 άρθρα)
Ιανουάριος 2001 - (22 άρθρα)
Νοέμβριος 2000 - (22 άρθρα)
 

 

Aπαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς την έγγραφη άδεια του εκδότη.