Σερβιτόρος της Εύβοιας
 
 
Newsletter - Μάθετε πρώτοι τα νέα
Eγγραφή
978 εγγεγραμμένα μέλη Διαγραφή
Αναζήτηση στον "Σερβιτόρο"

Όλες οι λέξεις   Οποιαδήποτε
Αναζήτηση στον Eυβοϊκο κατάλογο
22 Φεβρουαρίου 2005
 
 


 
Οι μαθητές γνώρισαν τη διαδικασία του τρύγου
20/10/2004,  16:25

Στα πλαίσια του μαθήματος Μελέτης του Περιβάλλοντος οι μαθητές των Α΄ και Β΄ τάξεων του 4ου Δημοτικού σχολείου Χαλκίδας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο πατητήρι του κ. Κεχρή στα Δύο Δέντρα.

Οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στις εκτάσεις των αμπελιών, να δουν τον τρύγο και να γνωρίσουν όλη τη διαδικασία από τη συγκομιδή των σταφυλιών μέχρι την παραγωγή του μούστου και την αποθήκευσή του στις δεξαμενές των εγκαταστάσεων.

Τους μαθητές συνόδευσαν ο υποδιευθυντής του σχολείου Αντώνης Μπαλτάς και οι δασκάλες Παναγιώτα Μπιτσόλα, Βασιλική Καλαντζή και Ζάρρα Μαρία.


 «  Προηγούμενo άρθρoΕπόμενo άρθρo  » 
 
Προσθέστε αυτή τη σελίδα στα αγαπημένα
Αποστολή της σελίδας με email


 
6 χρόνια ζωής για το "Σερβιτόρο"

Ικανοποίηση του ΠΑΣΟΚ για τη συμμετοχή στην εκλογή αντιπροσώπων
Η κατασκευή του Διοικητηρίου στη Λιανή Αμμο είναι μονόδρομος
Εντονη δραστηριότητα του Οικονομικού Επιμελητηρίου
Γνώρισαν την επιστήμη των Μαθηματικών και της Αστρονομίας
369 ώρες διδασκαλίας χάνονται κάθε εβδομάδα σε σχολεία της Εύβοιας
Τα προβλήματα με τις ζώνες παραγωγικών και βιομηχανικών δραστηριοτήτων στη Βουλή
Στο ΙΚΑ οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ;
Πρόταση για ακτοπλοϊκή σύνδεση λιμένων Αλιβερίου και Αγίας Μαρίνας Αττικής
Συνεστίαση του ΚΚΕ
Αποκριάτικος χορός του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του γυμνασίου Λίμνης
Επιστροφή στις νίκες για την ΑΓΕΧ
Νίκη του ΝΟΧ με τον Αρη
Εντυπωσιακή νίκη του Λήλα
Ηττα σοκ για τον Ευβοϊκό
Αποτελέσματα της 20ης αγωνιστικής της Α΄ κατηγορίας Ευβοίας
Αποτελέσματα της 22ης αγωνιστικής της Β΄ κατηγορίας Ευβοίας
Επιχείρηση "Πόλις" και στην Εύβοια
Εντοπίστηκε πτώμα άγνωστου άνδρα
Μαθητές με οικολογική συνείδηση
Εκπρόσωπος του Κ.Π.Ν. στη Θεσσαλονίκη
  Περισσότερα...  
 

 

Aπαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς την έγγραφη άδεια του εκδότη.