Σερβιτόρος της Εύβοιας
 
 
Newsletter - Μάθετε πρώτοι τα νέα
Eγγραφή
976 εγγεγραμμένα μέλη Διαγραφή
Αναζήτηση στον "Σερβιτόρο"

Όλες οι λέξεις   Οποιαδήποτε
Αναζήτηση στον Eυβοϊκο κατάλογο
20 Φεβρουαρίου 2005
 
 


 
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 31ο Ράλι Μαύρο Ρόδο
13/10/2003,  20:41

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 31ο Ράλι Μαύρο Ρόδο, αγώνας ο οποίος για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε στην περιοχή της Εύβοιας. Κύριο χαρακτηριστικό του, τα πολύ σκληρά χώματα, τα οποία δεν φάνηκαν ιδιαίτερα φιλόξενα για ανθρώπους και μηχανές, οδηγώντας πολλούς από αυτούς στην εγκατάλειψη.

Σε επίπεδο γενικής, οι Αρης Βωβός και Λώρης Μελετόπουλος, ή κατά κόσμο "ΕΛ-ΕΜ", δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα και κέρδισαν με άνεση τον 5ο γύρο του Παν.Π.Ρ. Ο στόχος που είχαν θέσει από την αρχή του αγώνα, ήταν η νίκη, κάτι που τους έλειψε λόγω ατυχιών τον τελευταίο καιρό στις συμμετοχές τους σε Ελλάδα και εξωτερικό. Όπερ και εγένετο... Σημειώστε, πως η τελευταία φορά που ανέβηκαν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, ήταν την δεύτερη μέρα του Ολυμπιακού Ράλι, με το Mitsubishi Lancer EVO VII.

Στην μάχη του τίτλου, για το στέμμα του πρωταθλητή Ελλάδας, οι Τσολακίδης-Παυλίδης ήταν οι μεγάλοι κερδισμένοι του αγώνα. Δεύτεροι γενικής και με 20 επιπλέον βαθμούς στην συγκομιδή τους, φιγουράρουν πλέον στην πρώτη θέση της βαθμολογίας για πρώτη φορά στην φετινή σεζόν, αλλά και στην καριέρα τους! Ο Θεσσαλονικιός οδηγός, με περίσσιο κέφι και κουράγιο, ξεπέρασε την σπασμένη βάση του σαζμάν, η οποία τον ταλαιπωρούσε από την χθεσινή μέρα και κατέκτησε μία πανάξια νίκη, η οποία τον θέτει βασικό διεκδικητή του τίτλου. Μάχη, η οποία αναμένεται να κριθεί στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, το Ράλι Ολύμπιο, αφού ο Τσολακίδης προηγείται πλέον με 81 βαθμούς, με τους Χατζητσοπάνη και Νασούλα να ακολουθούν με 75 και 68 βαθμούς, αντίστοιχα. Ο Δημήτρης Νασούλας, αναμφισβήτητα πραγματοποίησε και αυτός μία εξαιρετική εμφάνιση, αφού κατάφερε να ανακάμψει μετά από τα προβλήματα (τετ α κε στην 4η και κλαταρισμένο ελαστικό στην 5η) που αντιμετώπισε στις τρεις πρώτες ειδικές της ημέρας. Στην συνέχεια, απογείωσε το κόκκινο Mitsubishi Lancer EVO VII, ξεπερνώντας τους επίσης εξαιρετικούς Μπίντζο-Τζεφεράκο, με το Lancer έβδομης γενιάς της Εγνατίας Ασφαλιστικής. Οι τελευταίοι, αποτέλεσαν στην αρχή πονοκέφαλο για τον προπορευόμενο Τσολακίδη, αλλά μία μικρή έξοδος στην 7η ειδική, όπου χτύπησαν εμπρός δεξιά, τους στοίχισε σε χρόνο, αλλά και τους ανάγκασε να κόψουν ρυθμό, τερματίζοντας 4οι γενικής. Στην πέμπτη θέση, ολοκλήρωσαν την προσπάθεια τους οι Χατζητσοπάνης-Κοσμάς, με το Renault Megane της επίσημης αντιπροσωπείας, σε έναν αγώνα που δεν ταίριαζε σε καμία περίπτωση στο αυτοκίνητο τους. Μάλιστα, η αλλαγή του κιβωτίου στο προτελευταίο service, τους στοίχισε 1,5 λεπτό ποινή και μία θέση στην τελική κατάταξη. Πλέον, στον τελευταίο αγώνα, στην ιδιαίτερη πατρίδα του οδηγού, την Λαμία, θα δώσουν την τελική μάχη για την κατάκτηση του τίτλου. Στην συνέχεια, ακολούθησαν οι Ιαβέρης Jr.-Στεφανής με το Fiat Punto Kit Car, που ήταν και πρώτοι στην F3, με τους Παραδείση-Τάκου, με το Peugeot 206 XS να ακολουθούν.

Στην άκρως ενδιαφέρουσα κλάση της Α/5, οι Λάμπρος Αθανασούλας και Κώστας Σούκουλης, με το εκπληκτικό Ford Puma Kit Car, ήταν οι μεγάλοι νικητές της ημέρας, αφού με αυτή τους την επικράτηση κατάφεραν να περάσουν πρώτοι στην βαθμολογία της κατηγορίας, ακολουθούμενοι από τους Ψύλλο-Κόντο. Οι τελευταίοι, εγκατέλειψαν νωρίς σήμερα, όταν ο κινητήρας του Yaris παρέδωσε το πνεύμα. Έτσι, ο περσινός "Γίνε Πρωταθλητής" βρίσκεται πλέον στην πρώτη θέση της βαθμολογίας με 86 βαθμούς, ακολουθούμενος από τους Ψύλλο, Γκίκα και Ζήβα, με 76,5, 72 και 67,5 βαθμούς αντίστοιχα. Πίσω στην Εύβοια, τις επόμενες θέσεις στην Α/5 κατέκτησαν οι Αργυρίου-Λάσκος και Γκίκας-Πολυδωρόπουλος, με Toyota Yaris και οι δύο. Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της ημέρας, συγκαταλέγονται αυτές των Ζήβα-Πατρικούσση από σύστημα μετάδοσης στην έβδομη ε.δ. και ενώ βρίσκονταν μία ανάσα πίσω από τον Αθανασούλα, αλλά και του Γίνε Πρωταθλητής Γιάννη Αναγνωστάκου, με τον Νίκο Μουζάκη, από τροχαλία και ενώ βρίσκονταν στην τρίτη θέση της κατηγορίας. Στα τζιπ, οι Δουκέρης-Ξενάκη με το θηριώδης Land Rover επικράτησαν με άνεση, μπροστά από τους Χολέβα και Σγουρόπουλο, με Suzuki Vitara και Kia Sportage, αντίστοιχα.

Ας δούμε, όμως, τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές του αγώνα, μετά από το τέλος του αγώνα:

Αρης Βωβός
Ο αγώνας, από άποψη ειδικών διαδρομών, ήταν αρκετά δύσκολος. Πολύ κλειστές και τεχνικές, αλλά με καλό χώμα. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι επειδή καταφέραμε και τερματίσαμε μετά από πολύ καιρό. Δεν είχαμε συναγωνισμό, αλλά ευχαριστηθήκαμε πάρα πολύ.

Σωκράτης Τσολακίδης
Ευτυχώς, ένας πολύ δύσκολος και κουραστικός για εμάς αγώνας, τελείωσε με ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να ευχαριστηθούμε το Mitsubishi EVO VIII, διότι ταλαιπωρηθήκαμε στην μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα απο πρόβλημα στην βάση του σαζμάν. Ο επόμενος αγώνας θα κρίνει τα πάντα και ελπίζω εκεί, αυτή την φορά με ένα Subaru Impreza Sti '03, να τα καταφέρουμε.

Δημήτρης Νασούλας
Οπως σε όλους τους αγώνες, έτσι και σε αυτόν ξεκινήσαμε σκεπτόμενοι αποκλειστικά την πρώτη θέση. Δυστυχώς, οι πολλές ατυχίες που μας ταλαιπώρησαν μέσα στην ημέρα, δεν μας επέτρεψαν να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο. Στο Ράλι Ολύμπιο, θα κριθεί ο τίτλος του πρωταθλητή και ελπίζουμε να είμαστε πιο τυχεροί από ότι σήμερα.

Φίλιππος Τζεφεράκος
Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος, με έντονο συναγωνισμό. Οι Τσολακίδης, Νασούλας, αλλά και Χατζητσοπάνης αποδείχθηκαν για ακόμη μία φορά μεγάλοι αντίπαλοι και άξιοι διεκδικητές του τίτλου. Δυστυχώς, είχαμε μία άτυχη στιγμή στην έβδομη ειδική, γεγονός που μας έκανε να χάσουμε πολύτιμο χρόνο, αλλά και να κόψουμε αρκετά τον ρυθμό μας.

Πάνος Χατζητσοπάνης
Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την επιλογή τοποθεσίας του αγώνα. Αποδείχθηκε ότι οι αγωνιζόμενοι θέλουν να συμμετέχουν σε νέες ειδικές. Είχαμε μία ατυχία με το κιβώτιο του Megane και δυστυχώς δεν μπορέσαμε να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο.

Ιαβέρης Jr.
Από τους πιο δύσκολους αγώνες που έχουμε κάνει. Ταλαιπωρηθήκαμε αρκετά, αλλά ευτυχώς καταφέραμε να πάρουμε ακόμα μία νίκη στην κατηγορίας μας. Το πρόβλήμα που αντιμετωπίσαμε με την βάση του πίσω αμορτισέρ, οφείλεται στο γεγονός ότι σε πολλά σημεία του αγώνα η ανάρτηση μας, τερμάτιζε συνεχώς, με αποτέλεσμα τελικά να μην αντέξει.

Λάμπρος Αθανασούλας
Σήμερα, κάναμε ακόμα ένα βήμα προς την κατάκτηση του τίτλου της Α/5. Επειδή όμως, όπως απέδειξε και αυτός ο αγώνας, αν δεν φτάσεις στην ράμπα τίποτα δεν τελειώνει, δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι μέχρι και τον τερματισμό του Ράλι Ολύμπιο. Στον αγώνα τα πήγαμε πολύ καλά, αν και οι ειδικές του δεν ευνοούσαν καθόλου το αυτοκίνητο μας, έναντι των κύριων αντίπαλων μας.

Πηγή: http://www.rally.gr (στις αντίστοιχες σελίδες του μπορείτε να δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα και την βαθμολογία πρωταθλημάτων και κυπέλλων)


 «  Προηγούμενo άρθρoΕπόμενo άρθρo  » 
 
Προσθέστε αυτή τη σελίδα στα αγαπημένα
Αποστολή της σελίδας με email


 
6 χρόνια ζωής για το "Σερβιτόρο"

Επιχείρηση "Πόλις" και στην Εύβοια
Εντοπίστηκε πτώμα άγνωστου άνδρα
Μαθητές με οικολογική συνείδηση
Εκπρόσωπος του Κ.Π.Ν. στη Θεσσαλονίκη
Διαγωνισμός δοκιμίων
Συνεστίαση των Λαμαριωτών
Ο χορός των Λαγγαδιωτών Χαλκίδας
Παράσταση Καραγκιόζη
Παιδικό αποκριάτικο πάρτι
Η πίτα του Ναυτικού Ομίλου Αλιβερίου
Αφιέρωμα στο Λευτέρη Παπαδόπουλο
Πάρτι με κλόουν και ξυλοπόδαρους
Συζήτηση για την παιδεία
Η ΑΓΕΧ με Περιστέρι
Ο Λήλας υποδέχεται τον Ατσαλένιο
Εύκολη Κυριακή για τον Ηρακλή
20η αγωνιστική της Α΄ κατηγορίας Ευβοίας
22η αγωνιστική της Β΄ κατηγορίας Ευβοίας
Επιβάρυνση του ατμοσφαιρικού περιβάλλοντος από τη Σέλμαν
Κέντρο υποδοχής μεταναστών στο Πέι Δοκού;
 

 

Aπαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς την έγγραφη άδεια του εκδότη.