Σερβιτόρος της Εύβοιας
 
 
Newsletter - Μάθετε πρώτοι τα νέα
Eγγραφή
875 εγγεγραμμένα μέλη Διαγραφή
Αναζήτηση στον "Σερβιτόρο"

Όλες οι λέξεις   Οποιαδήποτε
Αναζήτηση στον Eυβοϊκο κατάλογο
20 Νοεμβρίου 2005
 
 


 
Καταγγελίες για Ινστιτούτα Αδυνατίσματος
13/04/2005,  16:20

Το ΙΝΚΑ εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τα προβλήματα που προκύπτουν σε Ινστιτούτα Αδυνατίσματος και τις καταγγελίες που έχουν γίνει. Οι περισσότερες καταγγελίες αφορούν προβλήματα:

1. Προγράμματα τα οποία δεν έχουν αποτέλεσμα και ο καταναλωτής ζητά την ακύρωσή τους.

2. Ο καταναλωτής ζητά ακύρωση, αλλά δεν του επιτρέπουν να μιλήσει σε υπεύθυνο.

3. Το ινστιτούτο δεν ενημερώνει τον καταναλωτή για το δικαίωμα υπαναχώρησης με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να πληρώνει τράπεζες χωρίς να απολαμβάνει υπηρεσίες.

4. Το ινστιτούτο δηλώνει στους πελάτες του ότι δεν υπάρχει δυνατότητα διακοπής των προγραμμάτων και τους κρατάει ομήρους με τα συμβόλαια.

5. Το ινστιτούτο φαινομενικά δέχεται την ακύρωση, αλλά στην πραγματικότητα καθυστερεί την διαδικασία με προσχήματα.

6. Το ινστιτούτο δέχεται την ακύρωση, αλλά επιστρέφει το ποσό του ακυρωμένου συμβολαίου με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να βρίσκεται σε ψυχολογική και οικονομική ομηρία για μεγάλο χρονικό διάστημα.

7. Το εκάστοτε ινστιτούτο με ψυχολογική πίεση ωθεί τους καταναλωτές στην υπογραφή συμβολαίων - προγραμμάτων μεγάλων χρηματικών ποσών, προγραμμάτων που τις περισσότερες φορές ο καταναλωτής δεν τα έχει ανάγκη. π.χ. σε καταναλωτή 25 χρονών πουλήθηκαν προγράμματα περιποίησης προσώπου για αντιμετώπιση ρυτίδων καθώς και πρόγραμμα περιποίησης χεριών.

8. Τα προγράμματα παραγγελίας - συμβόλαια αναγράφουν τις τιμές κόστους της κάθε επίσκεψης με μια έκπτωση της τάξης του 25 - 45%. Έτσι ο καταναλωτής που θα ζητήσει ακύρωση του προγράμματός του, θα υποχρεωθεί να πληρώσει κάθε επίσκεψη που έχει πραγματοποιήσει περίπου στην διπλάσια τιμή από ότι την έχει αγοράσει. Με αποτέλεσμα εάν το πρόγραμμα κοστίζει π.χ 1000€ και ο καταναλωτής έχει πραγματοποιήσει τις μισές επισκέψεις του προγράμματος να μην δικαιούται καθόλου επιστροφή χρημάτων.

9. Μεγάλο πρόβλημα τα ινστιτούτα που είτε αλλάζουν διεύθυνση, είτε κλείνουν λόγω οικονομικών προβλημάτων. Έτσι ο καταναλωτής όχι μόνο δεν μπορεί να ζητήσει από κάπου τα χρήματά του πίσω, αλλά δεν μπορεί να εκτελέσει και το πρόγραμμα που έχει πληρώσει.

Συνεργάτες Ινστιτούτων
Τα ινστιτούτα αδυνατίσματος έχουν αναπτύξει μια σχέση συνεργασίας με διάφορες τράπεζες, με αποτέλεσμα την έκδοση πιστωτικών καρτών σε ελάχιστο χρόνο και με μηδαμινά πιστοποιητικά. Ακόμη και άτομα χωρίς εργασία, χωρίς το ελάχιστο εισόδημα βρίσκονται «εν μια νυκτί» με πιστωτικές κάρτες που παρέχουν περιθώριο χρέωσης πολλών χιλιάδων ευρώ. Με την υπογραφή των συμβολαίων τα ποσά αυτά εκταμιεύονται και πληρώνονται στα ινστιτούτα και έτσι ξεκινά μια σχέση ανάμεσα στον καταναλωτή και την τράπεζα. Στην περίπτωση δε της υπαναχώρησης, οι τράπεζες δείχνουν μια αδιαλλαξία απέναντι στους καταναλωτές οι οποίοι βρίσκονται εγκλωβισμένοι - χρεωμένοι. Και αυτό γιατί οι τράπεζες δεν αποδέχονται ως επίσημο χαρτί για την διακοπή του προγράμματος την δήλωση υπαναχώρησης.

Συμβουλές

1. Διαβάζετε πάντα τους όρους του συμβολαίου που υπογράφετε.

2. Μην αγοράζετε πρόγραμμα, αν δεν είστε σίγουροι ότι το πρόγραμμα αυτό είναι για τις δικές σας ανάγκες και ειδικά αν

3. Δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε οικονομικά στις απαιτήσεις του προγράμματος αυτού.

4. Απαιτήστε να σας δοθεί έντυπο υπαναχώρησης. Το ΙΝΚΑ μπορεί να σας καθοδηγήσει στην συμπλήρωση και υποβολή του εντύπου αυτού.

5. Μην εντυπωσιάζεστε από ακριβές διαφημίσεις ινστιτούτων που υπόσχονται πολλά και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η καλύτερη διαφήμιση, αλλά και η πιο σίγουρη για τις επιχειρήσεις αυτές, είναι οι ευχαριστημένοι πελάτες τους. Ρωτήστε, κάντε μια έρευνα αγοράς, διαλέξτε ένα ινστιτούτο που φροντίζει τους καταναλωτές, δεν πουλάει απλά προγράμματα.

6. Μην παρασύρεστε από «δωράκια». Τίποτα δεν είναι δωρεάν. Μπείτε σε ένα ινστιτούτο όταν εσείς θα αποφασίσετε ότι χρειάζεστε τις υπηρεσίες τους, όχι όταν εκείνοι σας βρουν στο δρόμο και προσπαθήσουν να σας παρασύρουν στην επιχείρησή τους.

7. Απαιτείστε την παρουσία και την υπογραφή ιατρού, που υποχρεούνται να έχουν, για οποιοδήποτε πρόγραμμα θελήσουν να σας πουλήσουν. Έχει τύχει να δοθεί πρόγραμμα αποτρίχωσης σε κοπέλα, όπου χρησιμοποιούνταν υλικά που γυναικολογικό πρόβλημα το απαγόρευε.

8. Αγνοείστε τις διαφημίσεις ορισμένων ινστιτούτων αισθητικής και αδυνατίσματος που πρεσβεύουν ότι καμία κοπέλα δεν μπορεί να είναι ευτυχισμένη αν δεν είναι αδύνατη και κανένας άνδρας δεν μπορεί να είναι πετυχημένος αν δεν είναι γυμνασμένος. Το ΙΝΚΑ θα προβεί σε καταγγελία συγκεκριμένων διαφημίσεων που εκμεταλλεύονται ακόμη και το θαύμα της γέννησης για να προωθήσουν προγράμματα αδυνατίσματος για τις κοπέλες που μετά τη γέννα έχουν κάποια επιπλέον κιλά.


 «  Προηγούμενo άρθρo Επόμενo άρθρo  » 
 
Εμφάνιση όλων των άρθρων του Απριλίου 2005
Προσθέστε αυτή τη σελίδα στα αγαπημένα
Αποστολή της σελίδας με email

Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 150 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.
Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 125 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.
Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 100 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.

 

10/11/2005
Εύκολες, διασκεδαστικές, οικιακές φωτογραφικές εκτυπώσεις

03/11/2005
Lexmark P315: Εκτυπώστε τις αναμνήσεις σας

02/11/2005
Η Nikon εισάγει στην αγορά τη φωτογραφική μηχανή D200
Νέa σειρά HP Color LaserJet 4730mfp
Lexmark C920: Έγχρωμη Δύναμη χωρίς όρια
  Περισσότερα...  
 


 

Aπαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς την έγγραφη άδεια του εκδότη.