Σερβιτόρος της Εύβοιας
 
 
Newsletter - Μάθετε πρώτοι τα νέα
Eγγραφή
869 εγγεγραμμένα μέλη Διαγραφή
Αναζήτηση στον "Σερβιτόρο"

Όλες οι λέξεις   Οποιαδήποτε
Αναζήτηση στον Eυβοϊκο κατάλογο
02 Νοεμβρίου 2005
 
 


 
Ινστιτούτο Καταναλωτών: «Στον χορό των Ασφαλιστικών Εταιρειών»
30/11/2004,  16:30

Από το μεγάλο αριθμό καταγγελιών που έχει δεχθεί το ΙΝΚΑ, οι ασφαλιστικές εταιρείες διεκδικούν το βραβείο της ασυνέπειας!

Ανέκαθεν η ασφάλεια αποτελούσε την ελπίδα στήριξης του Έλληνα Καταναλωτή. Λίγες όμως Ασφαλιστικές Εταιρείες, ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες του, διαχειριζόμενες συμβόλαια ζωής και υγείας καθώς και του κλάδου αυτοκινήτων.

Την απάντηση την δίνουν οι καταγγελίες που παραθέτουμε:

1. Ασφάλιση Ζωής και Υγείας.

  • Παραπλανητικά ασφαλιστικά συμβόλαια, τα οποία δεν ισχύουν για όλη την διάρκεια τους.
  • Ανεύθυνοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι, που λειτουργούν στο όνομα Ασφαλιστικών Εταιρειών, που τελικά δεν τις δεσμεύουν και μάλιστα υποπίπτουν σε σειρά παράνομων και ποινικά κολάσιμων πράξεων.
  • Μεταβολή στον καθορισμό του ύψους των ασφαλίστρων, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση και συναίνεση του ασφαλιζόμενου καταναλωτή.
  • Διαμόρφωση των τιμολογίων των ασφαλίστρων με ελεύθερη βούληση των ασφαλιστικών εταιρειών στα πλαίσια της ελεύθερης αγοράς.
  • Ανταγωνισμός στον κλάδο αυτό δεν μπορεί να υπάρχει διότι τα ασφαλιστικά προϊόντα δεν είναι συγκρίσιμα και επιπλέον ο καταναλωτής δεν αγοράζει ασφάλεια κάθε μέρα ή χρόνο ώστε να έχει την ευχέρεια της επιλογής.
  • Θεωρούμε ότι η κατάσταση με τις Ασφαλιστικές Εταιρείες είναι ακριβώς όμοια με τα Πανωτόκια των Τραπεζών.
  • Με την αγορά του Ασφαλιστικού Συμβολαίου, ο καταναλωτής μπαίνει στον «δρόμο δίχως επιστροφή» και η Ασφαλιστική Εταιρεία τον «χορεύει στο ταψί».
  • Οι Ασφαλιστικές Εταιρείες αποτελούν μια ανεξέλεγκτη δύναμη καθώς έχουν φθάσει να αυξάνουν τα ασφάλιστρα κατά μέσο όρο τον χρόνο 9.76% χωρίς να δίνουν εξηγήσεις σε κανέναν.
  • Η κακή διαχείριση των ασφαλιστικών πακέτων, των συμβάσεων για ιατρικές και νοσοκομειακές καλύψεις εκ μέρους των Ασφαλιστικών Εταιρειών, πρέπει να μεταφέρεται τελικά στις πλάτες των καταναλωτών;
  • Ο όρος στα ασφαλιστήρια συμβολαίου περί αναπροσαρμογής του Ασφάλιστρου, συνεπάγεται υποκειμενική εκτίμηση και δεν υπάρχουν ανάλογοι περιορισμοί στο ύψος του πληθωρισμού;

Επομένως για ποια ασφάλεια μιλάμε όταν το «αίσθημα ασφάλειας» καταγράφεται πλέον ως «αίσθηση εκμετάλλευσης» και οι Ασφαλιστικές Εταιρείες ασκούν στους καταναλωτές την μονοπωλιακή τους κυριαρχία;

2. Ασφάλιση Αυτοκινήτου
Ο κλάδος ασφάλισης αυτοκινήτου έχει εισέλθει σε «επικίνδυνη τροχιά» γιατί:

  • Απίστευτη ταλαιπωρία σε ατύχημα με κρατικά αυτοκίνητα τα οποία κυκλοφορούν ανασφάλιστα και μάλιστα με την «άδεια του νόμου».
  • Στην περίπτωση των υλικών ζημιών, σε πολλές περιπτώσεις δεν καλύπτουν ούτε το κόστος των ανταλλακτικών μα ούτε και το κόστος των αμοιβών των συνεργείων και στα οποία μάλιστα επιλεκτικά για την ίδια ζημία προσδιορίζουν διαφορετικό ποσό αποζημίωσης.
  • Δεν αναγνωρίζουν και δεν αποζημιώνουν απαξίωση του αυτοκινήτου από τις υλικές ζημίες.
  • Δεν αποζημιώνουν τον καταναλωτή με την δαπάνη της μετακίνησής του για τις ημέρες της ακινησίας του αυτοκινήτου του.
  • Η περίπτωση του φιλικού διακανονισμού, μόνο «φιλικός» δεν είναι διότι ο πραγματογνώμονας της Ασφαλιστικής Εταιρείας επιβάλλει τους όρους αποκατάστασης των υλικών ζημιών κάτω από μη διαφανείς και αντικειμενικές εκτιμήσεις.
  • Στις περισσότερες Ασφαλιστικές Εταιρείες, ο προσδιορισμός της αποζημίωσης στις υλικές ζημίες, προσδιορίζεται και υπολογίζεται με βάση ένα προκατασκευασμένο και προτιμολογημένο κόστος μέσω Η/Υ και όχι με βάση τις πραγματικές τιμές της αγοράς, με χρονοβόρες διαδικασίες και καθυστέρηση καταβολής των ζημιών.
  • Η αναπροσαρμογή από το νέο έτος των ασφαλίστρων κατά 5% για τον Νομό Αττικής και κατά 3% για την υπόλοιπη Ηπειρωτική Ελλάδα, δεν μας βρίσκει σύμφωνους, διότι πέρα από την δυσμενή οικονομική θέση στην οποία έχουν περιέλθει οι καταναλωτές, αντιμετωπίζουν επίσης και την ακαμψία των Ασφαλιστικών Εταιρειών, οι οποίες τα θέλουν όλα δικά τους.

Το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) σεβόμενο τις αγωνίες, ερωτηματικά και οικονομική δεινότητα των καταναλωτών, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στην Πολιτική Ηγεσία, ώστε εκείνη με την σειρά της να ασκήσει αυστηρότερη πολιτική στον κλάδο των Ασφαλιστικών Εταιρειών. Να δημοσιεύσει πίνακα με τις Ασφαλιστικές Εταιρείες που δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε όσα υπόσχονται, ώστε οι Έλληνες καταναλωτές να επιλέγουν και να επιβραβεύουν με την προτίμηση τους αυτές που τον σέβονται.


 «  Προηγούμενo άρθρo Επόμενo άρθρo  » 
 
Εμφάνιση όλων των άρθρων του Νοεμβρίου 2004
Προσθέστε αυτή τη σελίδα στα αγαπημένα
Αποστολή της σελίδας με email

Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 150 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.
Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 125 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.
Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 100 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.

 

21/10/2005
Υψηλές τιμές πετρελαίου και βενζίνης και φαινόμενα κερδοσκοπίας καταγγέλλει το ΙΝΚΑ

18/10/2005
Συμβουλές για το πετρέλαιο θέρμανσης

05/10/2005
Επιθέσεις στα Yahoo!, MSN και Google, ξανά!

03/10/2005
Νέο entry-level notebook με τεχνολογία του μέλλοντος

23/09/2005
Υψηλό το κόστος διαβίωσης των φοιτητών
  Περισσότερα...  
 

 

Aπαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς την έγγραφη άδεια του εκδότη.